Saturday, July 3, 2010

Under Construction ( la sangat )


Page ni gua buat bukan utk muzik underground,jgn silap cause lu org tengok tittle.Gua buat ni
rentetan (cehh) dari minat gua pada satu benda,iaitu t'shirt.Gua dah beli satu hotpress terpakai? punye,dan gua harap gua dpt stat as soon as unsangkarable,gua kena stat from zero,try and error,dan gua harap benda ni "menjadi",InsyaAllah,kalau ada rezeki utk anak nombor dua gua yg bakal menyusul bulan Jan 2011.
Disamping hotpress tu,gua pon dh berkira-kira nk amik degree dlm print² tshirt dan jugak buat block silkscreen.Barang² yg patut,lecturer yg patut pon gua dah booking dah siap²,kalau tahun 2001 dulu gua buat,benda ni jadik halfway sbb gua tk cukup kuat,tp hopefully kali ni gua dpt continue balik minat gua ni dan aplikasikan ianya menjadi punca rezeki untuk family gua,dpt tampung mane² keperluan anak bini gua,InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment