Saturday, July 3, 2010

Konsep Jualan (mungkin)

gambar hanya hiasan ok?

Gua dah pikir mcm² cara nk jual "barang" gua ni nanti,cuma yg mcm² tu gua tk sure la sama ada bley jalan ke tidak.Salah satu cara gua cadang nk buat ikut customer nk print,customize!!~order selai dgn artwork mcm gamba dia sendirik(contoh nya lah),baju dia sendirik,harga nanti gua kasik adalah charge print dgn charge courier,?well??
Benda² gini nampak je mudah,atas "blog" gini mmg la,zap zap zap je,sap sap soii,kacang je,cuma nanti bila dah buat esok,gua tk pasti lagi la masalah² yg akan datang tu rupa dia camne,mcm gua ckp sblm ni la,try and error,gamble je la!
Mungkin nanti ada saing² yg bleh kasik idea.!kalau payah sgt kang gua pegi jual pasar malam je.Buat siap² apa jenis yg dah siap ada dlm paleotak gua selama ni(provoke),pastu gua pegi la memana nightmarket(pasor mlm),pehtu try la jual.kerja bodoh kadang² menjadi gamak nya??
Korr lagu mano ghu??

No comments:

Post a Comment